375. / Lato. Czas na zmiany.

Leave a Comment
Cześć!
Wiem, ze wracam sobie kiedy chcę i nie zostaję na długo, ale ciężko było z czasem. Teraz mam wakacje, w sumie czasu więcej więc i chętnie sobie tutaj posiedzę.

Na uczelni wszystko zaliczone, miałam sporo szczęścia, bo lenistwo wzięło górę i w sumie słabo się przykładałam. Ale odkąd pamiętam zawsze miałam szczęście ;)


Szukam nowej pracy, jestem potwornie znudzona Tesco, serio mam juz dość liczenia, sprawdzania dat itd. Nie mam ciężkiej pracy, ale stała sie potwornie nudna, a chyba nie ma już nic gorszego.
Strasznie przytyłam, ale ostatnio mam bardzo dziwne problemy - nic mi nie smakuje i nie mam na nic ochoty. Mam tak jakoś od 3 tygodni. Więc waga spada, Wróciłam tez na siłownię, jak na razie ciężko, bo bolą mnie stopy, ale powoli idę do przodu i mam nadzieję, ze będzie juz tylko lepiej.

Nie będę się rozpisywać.


Idę was poczytać :*

I na koniec wrzucam parę zdjęć, jak aktualnie wyglądam,.
Buziaki :*

0 comments:

Prześlij komentarz

Cześć!

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, a konstruktywna krytyka pomaga zauważyć co robię źle.
Chętnie odwiedzam wasze blogi i dodaje was do obserwowanych wieć jeśli spodoba się wam u mnie to także zapraszam do obserwacji.

Proszę - nie spamujcie, takie komentarze już na wstępie zostają usunięte. Prośby o klikanie w linki także nie będą akceptowane (co nie znaczy, że gdy was odwiedzę to w te linki nie poklikam jeśli wam zależy :) ).

Dziękuję i do zobaczenia u was :* :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.